SECRETUL CREERII CONFORTULUI IN SPATII COMERCIALE, sau fizica cuantica si afacerea ta.

Cum putem atrage clientii într-un spațiu comercial, birou, restaurant, etc?

Dvs. veți răspunde: felul cum este servit, diversitatea produselor, echipament de calitate. Da, aveți dreptate dreptate. Însă există factori invizibili, care atrag sau resping clienții in functie de acel loc. Să luăm, de exemplu, conceptul de confort.

Din ce se formează confortul?

De ce, pentru cineva, o încăpere este confortabilă, iar din alta ar dori să iasă cât mai repede?

Din cele mai vechi timpuri, oamenii erau atenți la alegerea locului unde se pregăteau să locuiască. Ei făceau diferență dintre un loc „curat” și o „fundătură”.

În locurile curate oamenii își construiau case, iar din fundături făceau cimitire. În prezent, constructorii nu mai țin cont de astfel de „fleacuri”. Cu toate acestea, există o diferență între o anumită așezare sau alta. Chestiunea este că spațiul nu este omogen. Există factori naturali și artificiali, care încalcă omogenitatea spațiului. Dacă omul ajunge într-o astfel de zonă neomogenă, el se simte inconfortabil. Este încălcată propria lui structură. Energia începe să-i scadă, isi pierde atenția si repede oboseste. Dintr-un astfel de loc omul dorește să plece cât mai repede. 

Omogenitatea spațiului poate fi vazuta în detaliu cu ajutorul tehnologiei. În figura de mai jos sunt prezentate măsurătorile structurii spațiului prin intermediul senzorului “Sputnik” și dispozitivului de imagini prin Camera GDV.

Fig.1

Se vede o dezordonare semnificativă pe indicatorii oferiți de dispozitiv din diferite puncte ale spațiului.

Câteva soluții de îmbunătățire a structurii spațiului le poate oferi Feng Shui. Într-adevăr, confortul poate fi crescut printr-o altfel de aranjare a mobilierului sau prin modificarea configurației camerei. Cu toate acestea, și Feng Shui este foarte limitat.

O tehnologie eficienta este oferită de către Institutului de Modelare și Proiectare a Structurilor. Bazându-se pe Teoria Structurii Fizice (TSF), a dezvoltat o tehnologie, care poate îmbunătăți în mod semnificativ structura spațiului încăperii.

În figura 2 se vede clar o îmbunătățire a structurii spațiului, prezentat în figura 1. Acesta este rezultatul tehnologiei Translighter „CONFORT”.

Se vede că utilizarea tehnologiei Translighter „CONFORT” a redus semnificativ neomogenitatea spațiului. A crescut semnificativ energia. Tehnologia „CONFORT” permite îmbunătățirea ordonarii structurale a spațiului. Acest lucru reduce semnificativ influența diferitor factori perturbatori asupra unei persoane, aflate într-un astfel de spațiu. Se realizează o adaptare între structura umană și structura spațiului, deoarece noua ordonare structurală se caracterizează printr-o complexitate (dimensiune) mai mare.

În acest spațiu oamenii obosesc mai puțin. Sunt mult mai liniștiți, echilibrați, atenți. Clienții se vor simți mult mai confortabil. Vor deveni binevoitori și receptivi. Informația, pe care compania încearcă să o transmită către client, cu privire la bunuri și servicii, este receptată cu ușurință și în mod natural. Pe viitor, clienții vor simți dorința de a reveni în această instituție, și astfel clientul devine unul permanent.

Personalul din această încăpere face mai puține greșeli. Serviciile devin net superioare. Se reduc conflictele intre colegi. Crește calitatea muncii. Oamenii capătă mai multă energie, ceea ce duce la o creștere a indicatorului de sănătate. Oamenii se îmbolnăvesc mai puțin, lipsesc mai rar de la muncă din motive de sănătate.

În general, ca rezultat al aplicării tehnologiei „CONFORT”, indicatorii firmelor devin mai stabili, cifrele de afacere cresc.

Tehnologia „CONFORT” este folosita cu succes atât în mediu fizic al unei companii reale, cât și în spațiul virtual al internetului!!!

Companiile sunt în căutarea de noi metode de realizare a canalelor de comunicare cu clienții.  Cu toate acestea, transferul de informații către clienți cu privire la calitatea și meritele bunurilor este supus diverselor interferente. Una dintre interferentele existente este  prezența unor cantități mari de informații în exces în care informațiile necesare sunt pierdute sau clienții și consumatorii le percep cu suspiciune.

În afară de aceasta există un prag de percepţie al informaţiei. Aceasta reprezintă o anumită cantitate minimă de informații care trebuie să se acumuleze, pentru a înțelege ceva. Un astfel de prag trebuie depăşit, pentru ca informaţia să ajungă la utlizator. Adică există un excedent de informații considerabil care „îneacă”  componenta utilă a informației.

Fluxul de informaţii de la firmă către consumator suferă şi alte interferenţe similare care conduc la fragmentatrea sau distorsionarea informației. Acest lucru reduce în mod inevitabil calitatea luării deciziilor, micşorând probabilitatea de cumparare. Imaginați-vă că încercaţi să spuneţi ceva unei persoane care este distrasă în mod constant de apeluri telefonice, pe lângă care zboară muşte sau avioane  şi căreia în acelaşi timp cineva îi povesteşte aceeaşi temă ca şi dvs. Ce va intelege această persoană din povestea dvs? Cel mai probabil, fie nimic, fie va trage concluzii greșite. Probabilitatea de a întelege este invers proporţională cu intensitatea interferenţelor. 

Supunem atentiei dvs o tehnologie  care vă permite să organizați orice informație structurată care poate fi convertită în format digital. Acestă informație structurată este mai puțin sensibilă la interferențe. La perceperea unei astfel de informaţii de către o persoană, pragul de percepție scade, adică persoana are nevoie de informaţii mai puţine, pentru a le înţelege. Pe lângă aceasta, creşte încrederea în sursa informaţiei.  Procesul de comunicare este ajustat şi crește interesul și încrederea consumatorului pentru mesajele  transmise. O astfel de ordonare a fluxului informaţional  duce la creşterea probabilităţii de adoptare a deciziei corecte a clientului  privind cumpărarea. Acest lucru este similar cu creșterea capacității canalului de informare.

Aplicarea acestei tehnologii într-un număr de companii a arătat că cifra de afaceri în companii începe să crească, creşte calitatea muncii managerilor, creşte baza de date a clienţilor, se îmbunătăţesc indicatorii eficienţei  (de ex. raportul dintre facturile plătite şi cele emise, raportul dintre numărul de facturi emise şi numărul total de vizite pe website şi aşa mai departe).

Această tehnologie presupune trei tipuri diferite de folosire, în funcție de tipul întreprinderii și diferențele de comunicare cu clienții. În toate cazurile, se dezvoltă un fișier cu o structură specială, care poate fi implementat cu sau fără durată de timp limitată.

  1. Spatii comerciale si birouri. Pentru aceste tipuri de întreprinderi este recomandată tehnologia „CONFORT”, realizată sub formă de dispozitive staționare, purtătoare a structurii. Aceste dispozitive sunt sub forma unor carduri din plastic cu structură încorporată, care se plasează pe ferestre, pereți și oglinzi. Un set de dispozitive ajunge pentru 20 m2 dintr-o încăpere. Astfel de dispozitive nu au restricții cu privire la durata de funcționare. 
  2. Restaurantele, cafenelele, saloanele de înfrumusețare și alte firme care furnizează servicii. Astfel de întreprinderi implementează o varietate de materiale imprimate cu materiale publicitare și o descriere a serviciilor. Broșuri, pliante, șervețele, meniuri, imagini, elemente decorative și a.m.d. Pentru aceste materiale noi dezvoltăm elemente structurale suplimentare, care se încorporează în această producție de tipar. Elementele structurale pot fi încorporate în timpul imprimării noilor materiale sau sunt fabricate sub formă de etichete speciale. Elementele structurale pot fi atât cu durată nelimitată, cât și cu durată limitată.
  3. Magazine virtuale online, siteuri, landingpage și alte resurse informaționale de rețea. Pentru dezvoltarea unor elemente structurale IMPS  foloseste surse originale, grafica, bannere, videoclipuri, logo-uri și alte materiale informative digitale care disting întreprinderea dată de altele. Pentru astfel de resurse, noi optimizăm structural informația prezentată, cu privire la tehnologia specială, și proiectăm modulul de transmisie. Modulul de transmisie este un fișier special, care permite realizarea transferului structural (transmisiei) al structurilor optimizate pe materialele dvs. de informare. Timpul de fabricare al unui modul de transmisie este de 5 – 10 zile, în funcție de cantitatea de informații transmise. Acest modul este plasat pe paginile de internet ale sursei. Modulul de transmisie are o perioadă de funcționare limitată, stabilită în acord cu clientul.

Vă propunem să desfăşurăm o demonstraţie gratuită a acestei tehnologii în condiţiile companiei dvs.  timp de 2 luni. Pentru a începe colaborarea noastră avem nevoie de:

  1. Să ne transmiteţi în format digital, o informație pe care compania dvs. încearcă să o transmită clienților dumneavoastră. Aceasta poate fi fotogafii publicitare și materiale grafice, texte, bannere, pagini de site, etc. Formatul fișierelor trimise trebuie să respecte formatul original utilizat în comunicarea cu clienții.
  2. Noi optimizăm structural această informaţie conform tehnologiei speciale şi construim un modul de transmisie.  Modulul de transmisie – este un fişier executabil special, care permite realizarea transferului structural (transmisiei) a structurilor optimizate ale  materialelor dvs informative. Timpul de producție a modulului de transmisie este de 5-10 zile, în funcție de cantitatea de informații transmise. Cu ajutorul acestui modul, vom începe să difuzam structuri optimizate ale materialelor informative.
  3. Ca urmare, toate copiile informațiilor date sunt optimizate. Informațiile dvs. vor fi mai accesibile și ușor de înțeles pentru consumator, ceea ce va duce la o creștere a numărului de clienți și o creștere a profitului.

După terminarea demonstrației şi obţinerea rezultatelor pozitive se va incheia un  contract între BioNet Romania și organizația dvs., în care vor fi agreate condițiile și tarifele pentru continuarea acestei colaborări. Pentru mai multe detalii, va rugam sa ne contactati telefonic: +40725873459, +40733311205 Andrei si Svetlana Lungu